fredag den 27. januar 2012

Lidt nyt

Til Molly, og en skjorte til mig selv:)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det dog nogle skønne farver!
    Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har allerede deltaget i den, det er en virkelig fin give away som jeg ville blive så glad for at vinde:-)

      Slet
  2. Fine ting. Jeg er vild med de stribede bukser :)

    SvarSlet
  3. Mange tak for awarden!! :) Og så er jeg ret så vild med dine indkøb! Hvor er de lækre stribede bukser/jeans/leggins fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra bangbang copenhagen, og så skønne:-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet